Ustawienia główne - webhook, organizacja i usługi InPost

Adres URL dla API (webhook) 

Rejestracja adresu URL wymagana jest do automatycznej obsługi przesyłek. Wygenerowany adres URL należy zarejestrować, przesyłając go do swojemu Opiekunowi Klienta InPost.

Jeśli nie zarejestrujesz adresu lub zostanie zarejestrowany niepoprawny adres, statusy na liście zamówień nie będą aktualizowane, a przesyłki nie będą nadawane automatycznie, jeżeli wybrałeś/-aś taką opcję.

Organizacja

Jeśli na koncie InPost zostało zarejestrowanych kilka organizacji, wybierz właściwą dla Twojego sklepu. Jeżeli w tym miejscu nie wyświetla się organizacja i/lub nie masz możliwości jej wyboru, sprawdź jak rozwiązać ten problem → PODPIĄĆ LINK

Usługi InPost

Lista zawiera wszystkie obsługiwane przez wtyczkę usługi oraz pokazuje ich status dostępności dla danej organizacji. Jeśli Status połączenia jest poprawny i posiadasz podpisane umowy na świadczenie wszystkich usług, a mimo to nie są one dostępne, najprawdopodobniej problem ten związany jest z ustawieniami Twojego konta. Skontaktuj się z Opiekunem Klienta InPost celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

W API ShipX możesz nie mieć domyślnie włączonych wszystkich usług. Jeśli nadal korzystasz z API XML, upewnij się w tym miejscu, że masz dostępną usługę Paczkomatów w API ShipX. Jeśli nie, również skontaktuj się z Opiekunem Klienta InPost, który włączy tę usługę na Twoim koncie.